utorok 4. septembra 2012

My victory :-P

Ola, už nejaký ten čas som to tu chcela uverejniť a sa tak trošku pochváliť. :-P Ešte koncom júla som sa prihlásila do jednej súťaže s Redds . Vyzeralo to jednoducho - spraviť outfit inšpirovaný New Yorkom , postnuť to na ich stránku a thats all :-). Povedala som si - prečo nie, však polyvoríky robím rada, tak možno z toho niečo bude. Do konca súťaže o fotošút s Tonbogirl a pekné vreckové k tomu zostávali nejaké dva týždne, tak som spamovala svojich friendov na fb, ktorí ma posunuli až na šieste miesto- potom to už mala v rukách Tonbo. No nebudem tu už zbytočne kvákať. :-D Dôležité je, že som to práve ja, ktorú si spomedzi tých všetkých ostatných vybrala a vyhrala som - po prvýkrát vo svojom živote a to cenu, ktorá je úúúúúplne sqelá a úžasná. Veľmi sa teším aj na money ale hlavne na spoločné fotenie s Tonbo, ktorá svojím blogom kraľuje na našom slovenskom poli. Wow, tak toto som vám všetkým chcela konečne zdeliť, som happy and proud :-)
 dôkaz, že vám neklamem :-D

tu je môj návrh outfitu určenému do central parku :-P, jedným z foto je aj môj set z polyvoru, ktorý som robila na tému picnic :-) OWA

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára